torsdag 28 mars 2013

Backpass och ny hemsida

Efter gårdagens 18 kilometer var det idag dags att vässa formen med ett backpass. Upp och ner sju gånger i en backe som var 250 meter lång. Jag tog det så pass lugnt att sista sträckan blev den snabbaste; alla sju sträckor klockade jag in på 1:07 +/- 2 sekunder. När jag nådde toppen låg pulsen på drygt 160 slag per minut. Kay kör ett liknande upplägg; distans- och intervallpass.

Igår fick jag med mig en motsträvig arbetskamrat på en brainstorm. Jag ville hitta en passande domän för min nya hemsida där jag ska marknadsföra föreläsningar om alla mina kommande äventyr. Efter någon minut kom jag på Äventyr für alle, men tänkte att det lät lite plojigt. Då sa min arbetskamrat: Äventyr för alla. Där satt den! Så snart kan du surfa in på www.aventyrforalla.se och beställa din alldeles egna föreläsning om hur du genomför ett äventyr. Tack Lollo!

/Jocke

En GPS-bild på ett backpass ser inte så spännande ut

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar