onsdag 1 maj 2013

Äntligen tillsammans igen

Tisdag 30 april 2013 kl. 19:44. Nu låter jag lite gnällig, men hur kallt får det vara i Spanien i slutet på april? Jag lämnade härbärget och klättrade upp för ännu en backe. Det var blött och lerigt och regnet övergick snart i ymnigt snöfall. Efter några kilometer stupade det nedför och i de två byarna som följde på varandra åt jag en plus två tortillas. 

Sträckan från byarna till Burgos skulle enligt kartan vara drygt 21 kilometer men var bara lite drygt halva sträckan. I Burgos träffade jag äntligen Kay igen efter två dygn. Vi gjorde ett uppehåll och gick på Museo de la Evolucion Humana, så idag fick jag inte ihop mina 40 kilometer.

Se så glad Kay ser ut när han för första gången på två dygn får se mig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar