torsdag 23 maj 2013

Välkommen på föreläsning söndag 26/5

Idag var jag ute och sprang för första gången på en månad (senast var tredje dagen på pilgrimsleden). Jag hade inga känningar i foten under själva passet, men nu några timmar efteråt har jag en svag molande känning i fotleden. Jag hoppas att det går över och inte är något som förvärras.

Nu på söndag kl. 16-17 håller jag en föreläsning om mina veckor på pilgrimsleden. Det kommer inte vara en redogörelse från dag 1 till dag 23, utan en inspirerande föreläsning om hur vi lever våra drömmar här och nu istället för att skjuta upp dem till en avlägsen framtid. Självklart med en hel del glimtar och anekdoter från våra strapatser från Saint-Jean-Pied-de-Port till Camino de Santiago. Adressen är Tobaksvägen 24 nb i Hökarängen, Stockholm. Välkommen!

Någon med skavsår tröttnade på sina skor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar