fredag 3 maj 2013

Foten håller än så länge

Fredag 3 maj 2013 kl. 10:24. Har nu gått min önskedistans - drygt tio kilometer - innan paus för att lufta och smörja in fötterna med pedirelax. Ser ut att bli perfekta väderförhållanden under dagen; växlande molnighet med en topp på femton grader varmt.

Min fot klarade eldprovet i den branta backen och funkar den som nu tar jag mig lite längre än Kay gjorde igår och hoppas komma ikapp om några dagar.

Drabbades av ännu ett känslopåslag innan backen. Jag tänkte på Kay och att hans lärare typ sa att han var en idiot (rätta mig om jag har fel Kay). Idag driver han bokförlag, är internationell medlare och kursledare och håller på att skriva bok i ett ämne där han är ledande i Sverige. Behöver jag skriva att tårarna föll under ett par minuter. Låt aldrig andra sätta gränser för ditt liv och dina drömmar!

Kraftig lutning i både uppförs- och nerförsbackarna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar